ROLKA BETA3 Z PŁASZCZEM PCW 1R-1RF
Rolki BETA3 CI z płaszczem PCW przeznaczone są do prostych przenośników rolkowych z bębnem napędowym.
Tuleje i koła łańcuchowe wykonano z tworzywa termoplastycznego, aby zapewnić optymalną wytrzymałość i niski poziom hałasu. Zastosowano łożyska kryte typu 6202, z dożywotnim smarem.
Napęd dostępny jest w wersji z napędzanym kołem łańcuchowym (1R) lub pojedynczym ciernym kołem łańcuchowym (1RF).
ROLKA BETA3 Z PŁASZCZEM PCW 2R-2RF
Rolki BETA3 CI z płaszczem PCW przeznaczone są do prostych przenośników rolkowych z bębnem napędowym.
Tuleje i koła łańcuchowe wykonano z tworzywa termoplastycznego, aby zapewnić optymalną wytrzymałość i niski poziom hałasu. Zastosowano łożyska kryte typu 6202, z dożywotnim smarem.
Napęd dostępny jest w wersji z napędzanym podwójnym kołem łańcuchowym (2R) lub z ciernym pojedynczym kołem łańcuchowym (2RF).
ROLKA BETA3 Z PŁASZCZEM PCW 1P-1PF (T8 Z20)
Rolki BETA3 CI z płaszczem PCW przeznaczone są do prostych przenośników rolkowych z bębnem napędowym.
Płaszcz, tuleje i koła pasowe wykonano z tworzywa termoplastycznego, aby zapewnić optymalną wytrzymałość i niski poziom hałasu.
Zastosowano łożyska kryte typu 6202, z dożywotnim smarem.
Są dostarczane wersje silnika napędowego (1P) z pojedynczą rolką cierną (1PF).
ROLKA BETA3 Z PŁASZCZEM STALOWYM 1R-1RF
ROLKA BETA3 Z PŁASZCZEM STALOWYM 2R-2RF
Rolki BETA3 CI z płaszczem stalowym przeznaczone są do prostych przenośników rolkowych z bębnem napędowym.
Tuleje i koła łańcuchowe wykonano z tworzywa termoplastycznego, aby zapewnić optymalną wytrzymałość i niski poziom hałasu.
Płaszcz stalowy zapewnia wyższą obciążalność.
Zastosowano łożyska kryte typu 6202, z dożywotnim smarem.
Napęd dostępny jest w wersji z napędzanym podwójnym kołem łańcuchowym (2R) lub z ciernym pojedynczym kołem łańcuchowym (2RF).
ROLKA BETA3 Z PŁASZCZEM STALOWYM 1P-1PF (T8 Z20)
Rolki BETA3 CI z płaszczem stalowym przeznaczone są do prostych przenośników rolkowych z bębnem napędowym.
Tuleje i koło pasowe wykonano z tworzywa termoplastycznego, aby zapewnić optymalną wytrzymałość i niski poziom hałasu.
Płaszcz stalowy zapewnia wyższą obciążalność.
Zastosowano łożyska typu 6202 z dożywotnim smarem.
Są dostarczane wersje silnika napędowego (1P) z pojedynczą rolką cierną (1PF).
ROLKA BETA3 Z PŁASZCZEM STALOWYM 1PV (POLY-V)
Rolki BETA3 CI z płaszczem stalowym przeznaczone są do prostych przenośników rolkowych z bębnem napędowym.
Koła pasowe wykonano z tworzywa termoplastycznego, aby zapewnić optymalną wytrzymałość w połączeniu z niskim poziomem hałasu i płynnym ruchem.
Paski napędowe są elastyczne i łatwe w montażu oraz zapewniają przenoszenie wyższego momentu i wyższą sprawność mechaniczną, przy jednoczesnym obniżeniu zużycia energii elektrycznej.
Specjalna budowa żeber koła pasowego chroni pasek i pozostałe części zespołu napędowego przed uszkodzeniem.
ROLKA SIGMA 1R-1RD
Rolki SIGMA CI przeznaczone są do transportu materiałów stanowiących obciążenie średnie lub wysokie, również w niekorzystnych warunkach środowiskowych. Jednoczęściowa obudowa z rurą spawaną i wbudowanym łożyskiem.
Zintegrowana ochrona łożysk jest zapewniona potrójnym labiryntem, gumowym przeciwciernym pierścieniem uszczelniającym i dodatkową kratką kryjącą.
Zastosowano łożyska kryte typu 6202, z dożywotnim smarem.
ROLKA SIGMA 2R
Rolki SIGMA CI przeznaczone są do transportu materiałów stanowiących obciążenie średnie lub wysokie, również w niekorzystnych warunkach środowiskowych.
Jednoczęściowa tuleja z przyspawaną rurą i włożonym łożyskiem.
Zintegrowana ochrona łożysk jest zapewniona potrójnym labiryntem, gumowym przeciwciernym pierścieniem uszczelniającym i dodatkową kratką kryjącą.
Zastosowano łożyska kryte typu 6202, z dożywotnim smarem.
ROLKA SIGMA (FRIZIONE SINGOLA)
Rolki SIGMA CI z pojedynczym ciernym kołem łańcuchowym instalowane są bezpośrednio na łożysku ślizgowym.
Ciężar ładunku położonego na rolce zwiększa tarcie między kołem zębatym a tuleją.
W ten sposób powstaje siła, która w normalnych warunkach wystarcza do przemieszczania materiału na przenośniku.
Pojedyncze koło łańcuchowe SIGMA CI przeznaczone jest do transportu materiałów stanowiących obciążenie średnie lub wysokie, również w niekorzystnych warunkach środowiskowych.
Jednoczęściowy płaszcz z przyspawaną rurą i ułożonym łożyskiem.
Zintegrowana ochrona łożysk jest zapewniona potrójnym labiryntem, gumowym przeciwciernym pierścieniem uszczelniającym i dodatkową kratką kryjącą.
Zastosowano łożyska kryte typu 6202, z dożywotnim smarem.
ROLKA SIGMA (FRIZIONE DOPPIA)
Rolki SIGMA z podwójnymi kołami łańcuchowymi zawierają silnik elektryczny, który jest wyrównany z łożyskiem ślizgowym na tulei zewnętrznej.
Obciążenie tulei zewnętrznej powoduje zwiększenie tarcia między rolką wewnętrzną i łożyskiem ślizgowym, wytwarzając siłę, która w normalnych warunkach wystarcza do przemieszczania materiału na przenośniku.
Rolki Sigma z pojedynczym kołem łańcuchowym, zapewniają większą ciłę trakcji dla ładunku o takiej samej masie.
Rolki SIGMA z podwójnym kołem łańcuchowym przeznaczone są do transportu materiałów stanowiących obciążenie średnie lub wysokie, również w niekorzystnych warunkach środowiskowych.
Jednoczęściowy płaszcz z przyspawaną rurą i ułożonym łożyskiem.
Zintegrowana ochrona łożysk jest zapewniona potrójnym labiryntem, gumowym przeciwciernym pierścieniem uszczelniającym i dodatkową kratką kryjącą.
Zastosowano łożyska kryte typu 6201, z dożywotnim smarem.
ROLKA OMEGA 1R-1RD
Rolki OMEGA CI przeznaczone są do transportu materiałów stanowiących obciążenie średnie lub wysokie, również w niekorzystnych warunkach środowiskowych.
Jednoczęściowa tuleja z przyspawaną rurą i włożonym łożyskiem.
Zintegrowana ochrona łożysk jest zapewniona potrójnym labiryntem, gumowym przeciwciernym pierścieniem uszczelniającym i dodatkową kratką kryjącą.
Zastosowano łożyska kryte typu 6204, 6205 i 6206, z dożywotnim smarem.
ROLKA OMEGA 2R
Rolki OMEGA CI przeznaczone są do transportu materiałów stanowiących obciążenie średnie lub wysokie, również w niekorzystnych warunkach środowiskowych.
Jednoczęściowa tuleja z przyspawaną rurą i włożonym łożyskiem.
Zintegrowana ochrona łożysk jest zapewniona potrójnym labiryntem, gumowym przeciwciernym pierścieniem uszczelniającym i dodatkową kratką kryjącą.
Zastosowano łożyska kryte typu 6204, 6205 i 6206, z dożywotnim smarem.
ROLKA GAMMA 1R-1RD
Rolki GAMMA CE przeznaczone są do przenośników rolkowych prostych o średnim obciążeniu, również do trudnych warunków z wysokim zapyleniem.
Stalowa obudowa ze ściętym, pozbawionym kantu zakończeniem ułatwia transport materiałów w zakrętach.
Talerzowe koła łańcuchowe zostały wyrównane i przyspawane bezpośrednio do płaszcza.
Zastosowano łożyska kryte typu 6201 i 6202, z dożywotnim smarem i osłoną chroniącą przed kurzem, wykonaną z tworzywa termoplastycznego lub stali.
ROLKA GAMMA 2R
Rolki GAMMA CE przeznaczone są do przenośników rolkowych prostych o średnim obciążeniu, również do trudnych warunków z wysokim zapyleniem.
Stalowa obudowa ze ściętym, pozbawionym kantu zakończeniem ułatwia transport materiałów w zakrętach.
Talerzowe koła łańcuchowe zostały wyrównane i przyspawane bezpośrednio do płaszcza.
Zastosowano łożyska kryte typu 6201 i 6202, z dożywotnim smarem i osłoną chroniącą przed kurzem, wykonaną z tworzywa termoplastycznego lub stali.
ROLKA DELTA 1R-1RD
Rolki DELTA CE przeznaczone są do przenośników rolkowych prostych o wysokim obciążeniu, również do trudnych warunków z wysokim zapyleniem.
Stalowa obudowa ze ściętym, pozbawionym kantu zakończeniem ułatwia transport materiałów w zakrętach.
Talerzowe koła łańcuchowe zostały wyrównane i przyspawane bezpośrednio do płaszcza.
Zastosowano łożyska kryte typu 6202, 6203 i 6204 z dożywotnim smarem i osłoną chroniącą przed kurzem, wykonaną z tworzywa termoplastycznego lub stali.
ROLKA DELTA 2R
Rolki DELTA CE przeznaczone są do przenośników rolkowych prostych o wysokim obciążeniu, również do trudnych warunków z wysokim zapyleniem.
Stalowa obudowa ze ściętym, pozbawionym kantu zakończeniem ułatwia transport materiałów w zakrętach.
Talerzowe koła łańcuchowe zostały wyrównane i przyspawane bezpośrednio do płaszcza.
Zastosowano łożyska kryte typu 6202, 6203 i 6204 z dożywotnim smarem i osłoną chroniącą przed kurzem, wykonaną z tworzywa termoplastycznego lub stali.
ROLKA SIGMA 1R-1RD
Rolki SIGMA CE przeznaczone są do transportu materiałów stanowiących obciążenie średnie lub wysokie, również w niekorzystnych warunkach środowiskowych.
Jednoczęściowa tuleja z przyspawaną rurą i włożonym łożyskiem.
Talerzowe koła łańcuchowe zostały wyrównane i przyspawane bezpośrednio do płaszcza.
Zintegrowana ochrona łożysk jest zapewniona potrójnym labiryntem, gumowym przeciwciernym pierścieniem uszczelniającym i dodatkową kratką kryjącą.
Zastosowano łożyska kryte typu 6202, z dożywotnim smarem.
ROLKA SIGMA 2R
Rolki SIGMA CE przeznaczone są do transportu materiałów stanowiących obciążenie średnie lub wysokie, również w niekorzystnych warunkach środowiskowych.
Jednoczęściowa tuleja z przyspawaną rurą i włożonym łożyskiem.
Talerzowe koła łańcuchowe zostały wyrównane i przyspawane bezpośrednio do płaszcza.
Zintegrowana ochrona łożysk jest zapewniona potrójnym labiryntem, gumowym przeciwciernym pierścieniem uszczelniającym i dodatkową kratką kryjącą. Zastosowano łożyska kryte typu 6202, z dożywotnim smarem.
ROLKA OMEGA 1R-1RD
Rolki OMEGA CE przeznaczone są do transportu materiałów stanowiących obciążenie średnie lub wysokie, również w niekorzystnych warunkach środowiskowych.
Jednoczęściowa tuleja z przyspawaną rurą i włożonym łożyskiem.
Talerzowe koła łańcuchowe zostały wyrównane i przyspawane bezpośrednio do płaszcza.
Zintegrowana ochrona łożysk jest zapewniona potrójnym labiryntem, gumowym przeciwciernym pierścieniem uszczelniającym i dodatkową kratką kryjącą.
Zastosowano łożyska kryte typu 6204, 6205 i 6206, z dożywotnim smarem.
ROLKA OMEGA 2R
Rolki OMEGA CE przeznaczone są do transportu materiałów stanowiących obciążenie średnie lub wysokie, również w niekorzystnych warunkach środowiskowych.
Jednoczęściowa tuleja z przyspawaną rurą i włożonym łożyskiem.
Talerzowe koła łańcuchowe zostały wyrównane i przyspawane bezpośrednio do płaszcza.
Zintegrowana ochrona łożysk jest zapewniona potrójnym labiryntem, gumowym przeciwciernym pierścieniem uszczelniającym i dodatkową kratką kryjącą.
Zastosowano łożyska kryte typu 6204, 6205 i 6206, z dożywotnim smarem.
ROLKA GAMMA 1RL-1RLP
Rolki GAMMA z wolnobiegiem "RL" stosowane są do przyśpieszania lub zwalniania toru przenośnika lub generalnie w przypadkach, gdy prędkość, z jaką transportowany ładunek zostaje położony na przenośnik lub z niego zdjęty, przekracza prędkość nadawaną przez napęd przenośnika.
ROLKA GAMMA 1G-2G
Rolki GAMMA z rowkami do napędu z paskiem okrągłym przeznaczone są do napędzania przenośników
poruszających się z wyższą prędkością.
Zapewniają niski poziom hałasu. Rowki wykonano bezpośrednio w płaszczu.